Kerizettin Troleybus 1 Haziran 2007 tarihi itibariyle kaynağa karışmış, evrendeki özüne geri dönmüştür.

Kerizettin Troleybus bir ek$i sozluk karakteri olarak 2002 yılında doğdu. Birkaç ay önce Sourlines biletini aldığı sırada beşbinin üzerinde entry'si, yüzlerce badisi, binlerce takipçisi ve yurdun dört bir yanından kendisinden feyz alan onbinlerce insan vardı. Beş yıldır ilgiyle izlenen bu internet karakteri, Haziran ayına girdiğimiz ilk dakikalarda Hakk'ın rahmetine kavuşmuş, Allah-ü Teala onu bizlerden çok sevmiştir. Bu minval üzre alıcılarınızı artık kendisinin edebi mirasını taşıyan yaratıcısı Osman S. Börütecene'nin web sitesine doğru ayarlamanız önemle rica olunur. Zira bundan sonra her halt orada dönecektir.

Kamuoyuna saygıyla duyurulur.

Blogu ziyaret etmeye devam etmek için lütfen aşağı doğru buyrun.

Kerizettin Troleybus

30,m,istanbul Bu şahıs bir sözlük yazarıdır. Sözlüğün kesmediği anlarda stepne olsun diye işbu blogu yürürlüğe sokmuş kişidir kendisi.

27 Şubat 2006

insan bir kez asik olur

hakkinda yargiya varilmasi cok zor bir onermedir.

askin ne oldugunu ve onun sadece bir kez yasanabilecegini anlamak icin kac kisiye karsi kuvvetli duygular hissedilmesi gerektigi basli basina bir tartisma konusu olabilir. ornegin 20 yasindasiniz ve hayati tanimaya basladiniz. ortaokul, lise vs. derken o ana dek iki kere asik oldugunuzu dusunuyorsunuz. sonra hop bir kadin cikiyor karsiniza ve o sizin an itibariyle son ve en buyuk askiniz oluyor. sonra ayriliyorsunuz. zamanla buyuk askinizin acisi geciyor. karsiniza bir baskasi cikiyor. cok kuvvetli duygular icerisindesiniz. yakinlariniza diyorsunuz ki bu sefer gerçekten aşık oldum. sonra bu iliski surer veya surmez 25 yaslariniza geldiginizde arkadas sohbetlerinde konu aciliyor, diyorsunuz ki hayir, ben tam 4 defa aska yakin duygular yasadim. tabi yenge kafaniza masadaki kultablasini veya birayi gecirmeden edebiliyorsaniz devam ediyorsunuz konusmaya. dolayisiyla insan bir kez asik olur lafi biraz sacma geliyor diyorsunuz. sonra da o cok sevdiginiz kisiyle evleniyorsunuz, kus olup ucuyorsunuz falan filan.

simdi diger bir paralel zamana gecelim. evlenmeyip ya da sonsuza kadar o kisiyle beraber yasamayip hayatiniza farkli insanlarla devam ediyorsunuz. yas gelmis kirka. bir cok gecmis iliski kalmis hatiralarda. iki yakin arkadasinizla sohbet halindesiniz. konu aciliyor. deniyor ki insan bir kere asik olur. bu durumda sizin ortaya atma ihtimaliniz olan iki arguman var arkadaslar. bir tanesi bunu kabul etmemek. yine dersiniz ki yok oyle bir sey, 40 yasina geldim ve hayatimdan on, onbes kadin gecti. herbirinde cok heyecanlandim. hepsiyle ask yasadim, asik olmustum. olmaz oyle sey!

diger argumanda soyle gelisir; arkadasim evet vallahi haklisin! 40 yasima geldim ve on, onbes kadin gecti hayatimdan. hepsini cok sevdim hepsinde cok heyecanlandim, cok mutlu oldum. cok aci cektim kavgalardan gurultulerden. ancak ayse var ya ayse, o her zaman hepsinden farkli oldu benim icin. onu hep aklimda ve gonlumde biryerlerde tasidim. bu kadar yil gecmesine ragmen, uzerine o kadar iliski yasamis olmama ragmen hicbiri ayse ile yasadigim duygular kadar haz vermedi, yipratmadi, kuvvetli olmadi, mutlu etmedi. demek ki insan bir kez asik olur diye dusunuyorum artik ben de. dersiniz arkadaslariniza. allahtan basbasasinizdir, yenge orada degildir o sirada cunku yan sehpadaki cin vazosu gececektir kafaniza bu kez. kim ulan o ayse bile demeyecektir cunku ayse nin bahsi yenge ile de coktan gecmistir aranizda.

insan bir kez asik olur , iste boyle hassaslikla, cok veriyle, yillarla yasanmislik sonrasinda irdelenebilecek bir onermedir.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home