Kerizettin Troleybus 1 Haziran 2007 tarihi itibariyle kaynağa karışmış, evrendeki özüne geri dönmüştür.

Kerizettin Troleybus bir ek$i sozluk karakteri olarak 2002 yılında doğdu. Birkaç ay önce Sourlines biletini aldığı sırada beşbinin üzerinde entry'si, yüzlerce badisi, binlerce takipçisi ve yurdun dört bir yanından kendisinden feyz alan onbinlerce insan vardı. Beş yıldır ilgiyle izlenen bu internet karakteri, Haziran ayına girdiğimiz ilk dakikalarda Hakk'ın rahmetine kavuşmuş, Allah-ü Teala onu bizlerden çok sevmiştir. Bu minval üzre alıcılarınızı artık kendisinin edebi mirasını taşıyan yaratıcısı Osman S. Börütecene'nin web sitesine doğru ayarlamanız önemle rica olunur. Zira bundan sonra her halt orada dönecektir.

Kamuoyuna saygıyla duyurulur.

Blogu ziyaret etmeye devam etmek için lütfen aşağı doğru buyrun.

Kerizettin Troleybus

30,m,istanbul Bu şahıs bir sözlük yazarıdır. Sözlüğün kesmediği anlarda stepne olsun diye işbu blogu yürürlüğe sokmuş kişidir kendisi.

24 Şubat 2006

sözlükteki antikahramanlar

bu lafı duyunca sıkılıyorum. delibelge ve reşat beni böyle tanımladılar birden fazla entry'de, ve yazıda.

geçenlerde biraraya geldik, delibelge, reşat ve ben. cem'i de (author) aradık ama işi vardı adamın gelemedi.

zaten reşat ve ben, delibelge ve author gibi iş güç sahibi iki çobanın yanında zibidi kalıyoruz. herneyse, bahsedeceğim konu bu değil.

kendimi dışarı alıyorum, reşat, bilge ve cem'den bahsedicem. bu üç insanın içinde sağlam öfke var arkadaşlar. ancak bakıyorum öfkesini yaşam adına en iyi değerlendirebilen ve bundan bir enerji çıkarabilen kişi cem. reşat nisbeten daha bir içine kapanık gibi duruyor, o da öfkesini iyi değerlendiriyor ama bence cem kadar değil. delibelge'ye gelirsek... offff... işte delibelge'nin öfkesi bana göre tam bir kabus. adam kendini kaybediyor. beni de dövüyodu zaten son buluşmamızda ki eli de ağır adamın. gürbüz çocuk.

hepimiz birbirimizden tuhafız hakkaten. ama yine de reşat ve ben, büyümeyi ısrarla reddedip sonra da çocukluktan şikayet eden iki kendinibilmez haylaz, şuursuz, adamsendeci ve sorumsuz varlıklarız diye düşünüyorum.

belki bir gün adam oluruz reşat ne dersin? reşat? aloooo?!

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home