Kerizettin Troleybus 1 Haziran 2007 tarihi itibariyle kaynağa karışmış, evrendeki özüne geri dönmüştür.

Kerizettin Troleybus bir ek$i sozluk karakteri olarak 2002 yılında doğdu. Birkaç ay önce Sourlines biletini aldığı sırada beşbinin üzerinde entry'si, yüzlerce badisi, binlerce takipçisi ve yurdun dört bir yanından kendisinden feyz alan onbinlerce insan vardı. Beş yıldır ilgiyle izlenen bu internet karakteri, Haziran ayına girdiğimiz ilk dakikalarda Hakk'ın rahmetine kavuşmuş, Allah-ü Teala onu bizlerden çok sevmiştir. Bu minval üzre alıcılarınızı artık kendisinin edebi mirasını taşıyan yaratıcısı Osman S. Börütecene'nin web sitesine doğru ayarlamanız önemle rica olunur. Zira bundan sonra her halt orada dönecektir.

Kamuoyuna saygıyla duyurulur.

Blogu ziyaret etmeye devam etmek için lütfen aşağı doğru buyrun.

Kerizettin Troleybus

30,m,istanbul Bu şahıs bir sözlük yazarıdır. Sözlüğün kesmediği anlarda stepne olsun diye işbu blogu yürürlüğe sokmuş kişidir kendisi.

06 Kasım 2005

iki saniyede çaylak olmak

dün gece başıma gelen şey.

sevdigim yazarlardan malezya plantasyon tiki nin actigi bir futbol spikeri olarak eksi sozluk yazari basliginin altina girdigim bir entry den iki saniye kadar sonra "baska bir konuda islenmis bu sebebiyle silinen entry'm beni caylak yapti.

malezya plantasyon tiki nin basligi actiktan sonra girdigi entry'si ise mac spikeri gibi sozluk yazari basligi altina tasindi.

cop kutuma dusen satirlar ise şunlar oldu:

bir futbol spikeri olarak eksi sozluk yazari
sol kanat sag kanat derken komple kanatlanip ucan yazarlardir. ama farkedilmiyor cok, istanbul'daki kurye telefati gibi. haberimiz olmuyor. bir ucar bin konarlar ayri, saygimiz sonsuz.
silen: bleufonce @ 06.11.2005 00:47:00 | sebep: bu konu ba$ka bir ba$likta inceleniyor: mac spikeri gibi sozluk yazari

yani netice itibariyle yazik oldu bana. herhalde bluefonce basligi tasidigi anda ben o basligin altina entry girip yeniden acmis oldum. bilmiyorum. emin degilim. sozluge yazmayi ozledim onu biliyorum.

6 Comments:

At 07 Kasım, 2005 04:18, Anonymous Adsız said...

bilirim sözlüğe yazamamak ne demek
şevke düşkün insan oğlu direk pembe renk
biraz çalışırsın geri gelir herşey
ben zaten uçurulmuşum ki üzülmek neme gerek

 
At 11 Kasım, 2005 16:54, Anonymous Adsız said...

üzülme, bir şey olmaz. tekrar yazar olur, yazarsın. :)
geçmiş olsun :)

 
At 21 Kasım, 2005 14:48, Anonymous Adsız said...

bende merak ettim..artık sözlükte benim hatalarımı düzelten kimse yok diyee...e çabuk dön bari:)

 
At 21 Kasım, 2005 14:49, Anonymous Adsız said...

ne zaman dönücen..

 
At 21 Kasım, 2005 15:41, Anonymous Adsız said...

özlenen yazar..

 
At 16 Mayıs, 2006 21:09, Anonymous Adsız said...

salla yaaa..bak isin gücün yok mu senin? bi de blog acmissin.....

 

Yorum Gönder

<< Home